Program


Tema dag 1 – Destinasjonsutvikling og bærekraft

Onsdag 1. februar

09:00 Registrering og kaffe
10:00 Åpning/velkommen v/Ove Gjesdal, Visit Lillehammer
10:10 Destinasjonsutvikling og bærekraft v/ Bente Holm, Innovasjon Norge
10:40 «Alpine Pearls – travelling green in the heart of Europe» v/Karmen Mentil, Alpine Pearls, Østerrike
11:10 Pause
11:30 Bærekraftfeltet. Fall- og gullgruver v/Pål Knutsson-Medhus, Visit Geilo
12:00 «Wilderness Scotland – Redefining Adventure Travel in the UK and Ireland»
v/Kirsty Duncan, Wilderness Scotland
12:30 Lunsj
13:40 Brimiland – utvikling gjennom samarbeid, hardt arbeid og god mat
v/Harald Brimi og Yngve Eek Ottesen, Brimiland
14.20 Frontansattes betydning for innovasjonsarbeid i reiselivsbedrifter
v/Marit Engen, Høgskolen i Innlandet og Wenche Breien Løfsgaard, Venabu Fjellhotell
14.50 Pause
15.20 Hvordan skape gode kundeopplevelser og lønnsomhet gjennom tjenestedesign?
v/Arnt Ove Dalebø, Uniform, Atle Hovi, Beitostølen Resort og Torill Olsson, Mimir
15.50 «Potential of sustainable tourism – a Tour Operator perspective» v/ Bruno Bisig, Kontiki Reisen, Sveits
16.30 Slutt
19.00 Avreise til middag på Trollsalen, Hunderfossen Familiepark

Tema dag 2 – Destinasjonsmarkedsføring

Torsdag 2. februar

08:00 Registrering og kaffe
08:30 6 drivere for vekst for markedsføring og reiseliv
v/Ole Petter Nyhaug, Opinion
09:00 «Welcoming Chinese tourist – are you ready?» v/ Shiu-Jene Dong Grunnet, C3 Consulting ApS, Danmark
09:30 Hvordan lykkes med gjenkjøp? v/ Heidi Sørvig, USUS AS
10:00 Pause
10:30 Effekter av X- Games og bruk av sosiale medier v/Pia Eriksen, Visit Oslo, Karen Lauvålien, Visit Lillehammer, Henning Andersen, SAHR Consepts og Mari Aasbakken, Alpinco
11:00 Hvordan nå fram i digitale medier?
  • Google ved Siri Børsum – Be there when it matters – the new travel customer journey
  • Facebook ved Anita Mongia – Facebook – En reise fra inspirasjon til konvertering
  • VG ved Daniel Bredahl Brudevoll – Innsiktsdrevne endringer
12:20 Lunsj
13:20 Workshops
Workshop 1: Bærekraft for økt konkurranseevne. Konferansesal - Birkebeinersal C
Workshop 2: Tjenestedesign som verktøy for bedre kundeopplevelser og økt lønnsomhet. Konferansesal - Birkebeinersal A
Workshop 3: How to have success in the Chinese market. Understanding the mindset of the Chinese tourists. Konferansesal - Fakkelmannen
15:20 Slutt
15:30 Transport til Lillehammer jernbanestasjon
 Med forbehold om endringer.

 

Meld deg på konferansen her!

Print Friendly, PDF & Email